עמוד הבית » צור קשר
“מי כרמל הכל זורם בשבילך!” אינו רק סלוגן ,אלא החלטה שמשקפת את אחת ממטרות התאגיד ועומדת בראש סדר העדיפויות של מי כרמל.
אנו מקדישים את מירב המאמצים בכדי להעניק לכם את חווית השירות הטובה ביותר, על ידי מתן שירות מקצועי ,נגיש ושקוף ללא פשרות ,
אנו מזמינים אתכם לבצע פעולות שונות באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט, ולקבל את המידע הנחוץ לכם בנושאים השונים .
מחלקת שירותי קהל ( סניף ראשי )
רח’ חסן שוקרי 11
ימים א’-ה’ 08:00-14:00
ימים ב’, ד’ 15:30-18:00
עירונית נווה שאנן:
רח’ טרומפלדור 28
ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-13:00
ימים ב’, ד’ בין השעות 16:00-18:00
עירונית קריית אליעזר
רח’ צה”ל 14
ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-13:00
ימים ב’, ד’ בין השעות 16:00-18:00
שעות פעילות:
ימים א’, ג’, ה’ : 07:30-14:30
ימים ב’, ד’ : 07:30-19:00
*מוקד בירורים בטלפון למתקשרים מחו”ל – 972-77-2701200+
במקרים של תקלות במד המים כדוג’ זכוכית שבורה , מד המים אינו מראה צריכה בירור היתרי בנייה, דמי הקמה וטופס 4, קבלת הנחיות לחיבורים למערכת הביוב הציבורית ועוד
כגון: תקלות באספקת מים, פיצוצים ונזילות מהצנרת העירונית, בעיות בלחץ מים, באיכות המים, גלישות או סתימות ביוב עירוניות, סילוק מפגעי ביוב , מכסים חסרים או שבורים
כגון: בירור חשבון במד מים משויך (פרטי) ומד כללי, החלפת צרכן וגמר חשבון, עדכון פרטי צרכן, בקשה לתעריף מוזל בשל נזילה, דיווח בדבר מספר נפשות, מתן הטבה בצריכה לאוכלוסייה מיוחדת..
בכל הקשור לפניות ובירורים בנושא אכיפת חובות אשר בטיפול ע”י חברת מילגם
לשירותך מוקד לדיווח על תקלות מאוייש 24 שעות ביממה ( שיחת חינם)
באמצעות חיוג למספר 1-800-100-104 שלוחה 3
רחוב הרץ היינריך 18, ת”ד 4455 חיפה, 3104302
פקס: 04-8685902
רוצים לשמור על קשר?
בואו לעדכן חשבונית במייל והו"'ק מקוונת בקלות