עמוד הבית

צרכן/ית יקר/ה,

מסרון זה נשלח אליך במקביל למכתב אשר נשלח לכתובתך המעודכנת ברישומינו בהתאם לכללי תאגידי מים וביוב (אמות מידה לשירות), תשע”א-2011.

לידיעתך, בהתאם לכללים ולאחוזי החריגה התאגיד מחויב ליידוע הצרכן בהתאם למתווה הבא :

במערכת פרטית מד מים משויך (פרטי)

  • אם בבדיקה ההשוואתית נמצא כי צריכת המים גבוהה ביותר מ 130% מהצריכה הרגילה שלך, תתריע על כך החברה בחשבון התקופתי הקרוב.

  • אם בבדיקה ההשוואתית נמצא כי צריכת המים גבוהה ביותר מ 150% מהצריכה הרגילה שלך וההפרש בין צריכה זו לבין צריכתך הרגילה עולה על 18 מטרים מעוקבים בתקופת חיוב דו-חודשית, תשלח לך החברה גם הודעה נפרדת על כך, תוך 10 ימי עסקים ממועד קריאת מד המים.

  • אם בבדיקה ההשוואתית נמצא כי צריכת המים גבוהה ביותר מ 200% מהצריכה הרגילה שלך, החברה תנסה להודיע לך על כך, ללא דיחוי, גם בטלפון או באמצעות מסרון.

מניסיוננו, במקרים מסוג זה, העלייה בצריכה לרוב נובעת משינויים בהרגלי הצריכה או מתקלה בתפעול מערכת המים הפרטית.

שינויים בהרגלי הצריכה עשויים להיות עונתיים כגון קיץ וחורף, ניקיון תקופתי,שיפוץ תקופתי וכיוצא באלו.

תקלה בתפעול מערכת המים עשויה להיות למשל, אי סגירת ברז כראוי, נזילה סמויה וכיוצא באלו. כמו כן, כדאי לוודא כי לא קיימת נזילה סמויה במערכת המים הפרטית או בכלים סניטריים באמצעות בדיקה עצמאית (סגירת כל ברזי האספקה לדירות ובדיקה כי אין צריכה במד המים הכללי) או לפי שיקול דעתך בעזרת איש מקצוע.

לתשומת ליבך – התאגיד אינו אחראי לצנרת במקרקעין הפרטיים של הצרכנים.

להמשך בירור בכתב ו/או להגשת בקשה להכרה בצריכה חריגה הנובעת מנזילה באמצעות טפסים מקוונים לחץ כאן.

למוקד בירורים ותשלומים : 1-800-100-104 שלוחה 2

לשירותך בכל עת,

תאגיד מי כרמל

לוגו אתר מי כרמל

מאחלים לכם חג פסח שמח וכשר

בודק...