הסבר על הודעה בדבר קבלת מסרון על צריכה חריגה עבור מערכת פרטית משותפת (מד מים כללי – הפרשי מדידה)

מסרון זה נשלח אליך במקביל למכתב אשר נשלח לכתובתך המעודכנת ברישומינו בהתאם לכללי תאגידי מים וביוב (אמות מידה לשירות), תשע”א-2011.

לידיעתך, בהתאם לכללים ולאחוזי החריגה התאגיד מחוייב ליידוע הצרכן, אולם יש לשים לב לכמות בה הנך מחויב בגין הפרשי המדידה ( צריכה משותפת)-

(לדוג’ יכולה להישלח הודעה על חריגה כוללת של 200%, אולם החיוב הינו מזערי לכל צרכן)

במערכת פרטית משותפת ( מד מים כללי – הפרשי מדידה)

  • אם בבדיקה ההשוואתית נמצא כי הפרשי המדידה גבוהים ביותר מ 130% מהפרשי המדידה הרגילים, תתריע על כך החברה בחשבון התקופתי הקרוב.
  • אם בבדיקה ההשוואתית נמצא כי הפרשי המדידה גבוהים ביותר מ 150% מהפרשי המדידה הרגילים וההפרש בין צריכה זו לבין  הפרשי המדידה עולים
    על 5 מטרים מעוקבים בתקופת חיוב חודשית או 10 מטרים מעוקבים בתקופת חיוב דו-חודשית.

    תשלח לך החברה גם הודעה נפרדת על כך, תוך 10 ימי עסקים ממועד קריאת מד המים.

  • אם בבדיקה ההשוואתית נמצא כי הפרשי המדידה גבוהים ביותר מ 200% מהפרשי המדידה הרגילים, החברה תנסה להודיע על כך, ללא דיחוי, גם בטלפון או באמצעות מסרון.

במערכת פרטית משותפת, יש לבדוק בנוסף כי לא נעשים שימושים בלתי מורשים העשויים להגדיל את הצריכה, כגון ניקיון לצרכים פרטיים, השקית שטחים פרטיים,שטיפת רכבים, גניבת מים וכיוצא באלה.

לתשומת ליבך – התאגיד אינו אחראי לצנרת המשותפת במקרקעין הפרטיים של הצרכנים.

להמשך בירור בכתב ו/או להגשת בקשה להכרה בצריכה חריגה הנובעת מנזילה באמצעות טפסים מקוונים לחץ כאן.

למוקד בירורים ותשלומים : 1-800-100-104 שלוחה 2

לשירותך בכל עת,

תאגיד מי כרמל

לא נכנסים לחובות בגין צריכה חריגה,  לא ממתינים להודעת קנס על חוב.

נרשמים להו"ק ומורידים דאגה אחת מהראש

לוגו אתר מי כרמל

מאחלים לכם חג פסח שמח וכשר

בודק...