חיפושדלג על חיפוש
מוקד חירום
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מוקד תקלות

תאגיד מי כרמל מעמיד לרשותכם מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה בכל ימות השנה בשיחת חינם לדיווח על תקלות ומפגעי מים וביוב בקווים העירוניים.
קליטת התקלות מבוצעת באמצעות שרות הניתן לתאגיד ע"י מוקד 106 של עיריית חיפה, ומטופלות ע"י עובדי מי כרמל.
לצורך קבלת שירות ניתן לחייג ישירות למוקד המים והביוב בטלפון 1-800-100-104 שלוחה 3 
     סוגי התקלות בטיפול המוקד:

  • תקלות באספקת מים
  • פיצוצים ונזילות מהצנרת העירונית וממדי המים
  • בעיות בלחץ מים ובאיכות המים (מים עכורים, חלודים או טעם וריח שאינם טובים
  • מגופים שבורים או נוזלים
  • נזקים שנגרמו כתוצאה מעבודות קבלנים בתחום שטח העבודה של מי כרמל
  • גלישות או סתימות ביוב עירוניות, סילוק מפגעי ביוב בתחום הרבים, מכסים חסרים או שבורים וכן בדיקת חיבורי ביוב לקווים העירוניים.

לפניה מקוונת לדיווח על תקלות ומפגעי מים וביוב בקווים עירוניים לחץ כאן

עבור לתוכן העמוד