עוד בנושא זה :
“מי כרמל הכל זורם בשבילך!” אינו רק סלוגן ,אלא החלטה שמשקפת את אחת ממטרות התאגיד ועומדת בראש סדר העדיפויות של מי כרמל.
אנו מקדישים את מירב המאמצים בכדי להעניק לכם את חווית השירות הטובה ביותר, על ידי מתן שירות מקצועי ,נגיש ושקוף ללא פשרות ,
אנו מזמינים אתכם לבצע פעולות שונות באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט, ולקבל את המידע הנחוץ לכם בנושאים השונים .
מרכז שירות לתושב
רח’ חסן שוקרי 11
ימים א’-ה’ 08:00-14:00
ימים ב’, ד’ 15:30-18:00
קבלת קהל בעירוניות:
עירונית נווה שאנן רח’ טרומפלדור 28
ימים א’-ה’ 09:00-13:00
ימים ב’, ד’ 15:30-17:30
עירונית קריית אליעזר
רח’ צה”ל 14
ימים א’-ה’ 09:00-13:00
ימים ב’, ד’ 15:30-17:30
שרותי קבלת הקהל במרכז שירות הלקוחות שלנו הינם פועלים בהתאם לכללי משרד הבריאות.
להזמנת תור מראש יש ללחוץ על הקישור המצורף בזה : https://myvisit.com/#!/home/provider/83?skipSignIn=true
מוקד בירורים בטלפון בשיחת חינם – 1-800-100-104
מוקד בירורים בטלפון למתקשרים מחו”ל – 972-77-2701200+
שעות פעילות:
א’, ג’, ה’ – 07:30-14:30
ב’, ד’ – 07:30-19:30
לשירותך מוקד לדיווח על תקלות מאוייש 24 שעות ביממה ( שיחת חינם)
באמצעות חיוג למספר 1-800-100-104 שלוחה 3
בנושאים הקשורים לאכיפת הגבייה יש לפנות בערוצים המצוינים :
במוקד האכיפה ברח’ חסן שוקרי 11, שעות פעילות : 08:00-14:00
בנושא אגרות, היטלים ודמי הקמה:
שיפרה וקנין
טלפון : 04-8685824
דוא”ל: shifrav@mei-carmel.co.il
לתאום פגישה בתאום מראש בלבד, יש ליצור קשר עם הגורם המטפל.
ו/או תאום פגישה דרך מזכירות חטיבת ההנדסה בטלפון: 04-8685821
לביצוע תשלום בנושאי אגרות, הטלים, מדי מים ועבודות שונות:
נורית טויטו
טלפון : 04-8686849
אורטל בן מוחה
טלפון : 04-8685851
דוא”ל : kupa@mei-carmel.co.il
מענה טלפוני : ימים א-ה 8:00 – 16:00
ו/או תאום פגישה דרך מזכירות חטיבת הכספים בטלפון: 04-8685841
רחוב הרץ היינריך 18, ת”ד 4455 חיפה, 3104302
פקס: 04-8685902
במקרים של תקלות במד המים כדוג’ זכוכית שבורה , מד המים אינו מראה צריכה בירור היתרי בנייה, דמי הקמה וטופס 4, קבלת הנחיות לחיבורים למערכת הביוב הציבורית ועוד
כגון: תקלות באספקת מים, פיצוצים ונזילות מהצנרת העירונית, בעיות בלחץ מים, באיכות המים, גלישות או סתימות ביוב עירוניות, סילוק מפגעי ביוב , מכסים חסרים או שבורים
כגון: בירור חשבון במד מים משויך (פרטי) ומד כללי, החלפת צרכן וגמר חשבון, עדכון פרטי צרכן, בקשה לתעריף מוזל בשל נזילה, דיווח בדבר מספר נפשות, מתן הטבה בצריכה לאוכלוסייה מיוחדת..