מדיניות הגביה והאכיפה בתאגיד מי כרמל

במטרה להבטיח רמת שירות ,איכות ואמינות גבוהים, ובין היתר מתוך כוונה להימנע מנקיטת הליכי אכיפה כלפי כל צרכן וצרכן .

בהקשר זה מן הראוי לציין כדלקמן:

  • מתן אפשרות לצרכן לשלם את ה חשבון התקופתי בתוך מספר ימים מקסימלי ככתוב בכללי תאגידי מים וביוב
  • מגוון אמצעי תשלום: תשלום השובר בדואר ובבנקים ,תשלום באמצעות אתר הבית של התאגיד באינטרנט, מענה אנושי בשיחת חינם בטלפון 1-800-100-104, וכן הוראת קבע בבנק או בכרטיסי אשראי .
  • פריסת חוב גדול שהצטבר לאורך זמן למספר תשלומים .
  • מתן מענה בערוצי השירות השונים לכל בירור שהוא, לרבות בענייני חיובים הן במוקד הטלפוני והן פנים מול פנים במוקדי קבלת קהל.
  • צרכן אשר לא עומד בחובת תשלום חשבונות המים חרף מגוון אפשרויות התשלום העומדות לרשותו מחויבת החברה לנקוט כלפיו בהליכים לגביית חובו .
בודק...