טיפול במדי מים
מוקד תקלות
מחלקת צרכנות

כל מה שצריך לדעת כשעוברים דירה

בעת מעבר מנכס לנכס עקב רכישה/שכירות/אחר יש להודיע לתאגיד על עזיבת נכס קיים ו/או כניסה לנכס חדש

לשם ביצוע החלפת שם הצרכן.

 

אילו מסמכים יש להעביר לתאגיד?

 

1. טופס בקשה להחלפת צרכנים בנכס כאשר הוא מלא וחתום על ידי הצרכן הנוכחי והצרכן החדש.
    בטופס יש למלא את קריאת מד המים ביום הפינוי.
    ניתן להוריד הטופס בקטגוריה "מידע לתושב" – "טפסים להורדה"
2. אסמכתא המאמתת את הבקשה להחלפת שם צרכן כגון: חוזה שכירות/חוזה מכר/אחר.


באיזה אופן ניתן להעביר את המסמכים?

 

1. במרכז שירות לתושב ברחוב חסן שוקרי 11 חיפה ימים א'-ה' 8:00-14:00 , ב',ד' 15:30-18:00.

    בעירונית נווה שאנן רח' טרומפלדור 28 ימים א'-ה' 9:00 – 13:00 ב' , ד' 16:00-18:00.

    בעירונית קריית אליעזר רח' צה"ל 14 ימים א'-ה' 9:00 – 13:00 ב' , ד' 16:00-18:00.
2. בפקסימילה מספר:04-8644529

3. בדואר אלקטרוני : water@haifa.muni.il 

4. בדואר רגיל/רשום ת.ד 4811 , חיפה 3104702 עבור מחלקת צרכנות ומדי מים.